Tidal to obecnie obok Spotify i Amazon Music – jedna z popularniejszych platform streamingowych, na których z powodzeniem można rozpowszechniać utwory zarówno znanych twórców z ugruntowanym już dorobkiem, jak i początkujących muzyków z potencjałem. Sam serwis to doskonały sposób na promowanie muzyki w sieci, jednak działanie na własną rękę nie zawsze może przynieść upragnione efekty. Dlatego warto znaleźć kogoś, kto pomoże nam w założeniu i zweryfikowaniu konta, wgraniu utworów na playlistę czy chociażby ich promowaniu w głównym oknie.
Promocja w Tidal – dlaczego warto na nią postawić?
Tidal to prawdziwa skarbnica muzycznych perełek. Można tu znaleźć nie tylko blisko 90 mln utworów, ale również ponad 250 tys. teledysków i to w jakości premium. Co ciekawe niektóre teledyski uznanych, światowych gwiazd miały nawet swoją premierę właśnie za pośrednictwem Tidal. Tidal oferuje doskonałą jakość dźwięku i obrazu, co z pewnością docenią odbiorcy. Jakość ta zostawia z kolei w tyle inne znane serwisy streamingowe. Aby zwiększyć swoje szanse na odniesienie sukcesu i w pełni wykorzystać potencjał platformy, warto promocja w Tidal szła w parze ze współpracą z agregatorem treści, który zadba o dystrybucję muzyki oraz jej skuteczne rozpowszechnianie.
Agregator treści – jak go znaleźć?
Samo posiadanie nawet najlepszego utworu nie wystarczy, jeśli nie znajdziemy kogoś, kto zajmie się dystrybucją, czyli mówiąc w skrócie – rozpowszechnianiem i promowaniem naszej twórczości i to w najlepszej odsłonie. Tylko w ten sposób promowanie muzyki daje realne efekty w postaci dotarcia do szerszego grona odbiorców, zainteresowania ich własną twórczością, a co za tym idzie – rzeczywistego zarabiania na muzyce. Być może mamy jakichś znajomych, którzy już wcześniej korzystali ze wsparcia dystrybutora i są nam w stanie kogoś polecić? Jeżeli nie, to świetnym sposobem jest przeglądnięcie zasobów Internetu. Tą drogą można znaleźć firmę zajmująca się dystrybucją muzyki oraz jej skuteczną promocją.
Na jakie platformy streamingowe warto jeszcze zwrócić uwagę?
Najlepiej na każde, które są obecnie na topie i cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony odbiorców. To pozwoli na dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców i zbudowanie wokół własnej muzyki konkretnej widowni. Spotify, Deezer, Amazon Music, YouTube czy iTunes to jedne z tych platform, które cieszą się największą popularnością i oferują przy tym świetną jakość dźwięku i obrazu. Warto mieć je na uwadze podejmując współpracę z agregatorem treści.