Image
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie stacjonarnym Oferta pracy na RekrutacyjnaRewolucja.pl, 18 lut 2018 r. Warszawa, mazowieckie
Zegarownia.pl - sklep specjalizujący się w sprzedaży markowych zegarków aktualnie poszukuje osoby na stanowisko :
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA SKLEPU STACJONARNEGO

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
" Sprzedaż i doradztwo w sklepie stacjonarnym w zakresie zegarków i biżuterii;
" Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
" Dbanie o wystawiennictwo zegarków zgodnie z wyznaczonymi standardami;
" Dbanie o porządek w salonie sprzedaży;
" Dbanie o wizerunek marki oraz stałe dążenie podnoszenia jakości obsługi w sklepie;
Do zespołu Zegarowni.pl zapraszamy osoby, które są komunikatywne, uśmiechnięte i otwarte!
" Jeśli jesteś osobą, która ma chęć do pracy i podnoszenia własnych umiejętności;
" Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem;
" Potrafisz swobodnie prowadzić handlowe rozmowy telefoniczne;
" Dobrze organizujesz pracę własną i umiesz pracować pod presją czasu;
" Praca w zespole to dla Ciebie przyjemność;

To właśnie Ciebie szukamy ! :

o Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
o Mile widziana znajomość branży jubilerskiej i zegarków.

Co oferuje Zegarownia.pl:
o Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
o Atrakcyjne wynagrodzenie;
o Stabilne zatrudnienie;
o Samodzielne stanowisko;
o Pracę w dynamicznym, młodym zespole;
o System motywacyjny (premie oraz karta MultiSport).

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) z zaznaczoną nazwą stanowiska. Prosimy o podanie oczekiwanej kwoty wynagrodzenia netto.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Branża:
  • Sprzedawca
Specjalizacje:
  • Call Center 
  • Wychodzące