Oferty pracy

Image
24 mar
Spedytora międzynarodowego
New Content Sp. z o.o. Piła, wielkopolskie
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy zatrudnimy osobę na stanowisko Spedytora międzynarodowego. Oferujemy pracę w młodym kreatywnym zespol ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy zatrudnimy osobę na stanowisko Spedytora międzynarodowego.
Oferujemy pracę w młodym kreatywnym zespole ludzi.
Miłą atmosferę pracy.
Atrakcyjne warunki wynagrodzenia .
Od kandydata oczekujemy umiejętności nawiązywania nowych kontaktów . Prowadzenia dokumentacji transportowej . Komunikacji z kierowcami. Umiejętności posługiwania się j. niemieckim lub j.angielskim komunikatywnie.Serdecznie zapraszamy do składania ofert .


Image
24 mar
Koordynator akcji sprzedażowych
New Content Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie
IQFM Ackermann - jesteśmy ekspertem w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz w organizacji promocyjnych działań prosprzedażowych. Łączymy kompetencj ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

IQFM Ackermann - jesteśmy ekspertem w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi oraz w organizacji promocyjnych działań prosprzedażowych. Łączymy kompetencje sfer B2B i B2C oferując klientom możliwość zakupu całego procesu sprzedażowego w jednym miejscu. Współpracujemy m.in. z takimi firmami jak Osram, Atlas, Kärcher, V33, Darboven, Dedra, Unilever.

Do projektów realizowanych dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Account Executive

Miejsce pracy: Biuro IQFM Sp. z o.o.

Obowiązki:

• Rekrutacja pracowników do projektów realizowanych dla naszego klienta
• Pomoc przy obsłudze akcji sprzedażowych
• Zbieranie i akceptowanie raportów
• Przygotowywanie prezentacji dla klienta

Nasze oczekiwania:

• zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
• komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
• odporności na stres,
• zdolności do szybkiego uczenia się,
• sumienności i dokładności,
• umiejętności współpracy,
• chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.

Oferujemy:

• zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, samozatrudnienie
• pracę w prężnie rozwijającej się firmie
• pracę w młody i przyjaznym zespole
• odpowiedzialne stanowisko,
• pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna,

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)


Image
24 mar
Pracownik biurowy w firmie kosmetycznej
New Content Sp. z o.o. Radom, mazowieckie
Firma kosmetyczna poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za : - obsługę administracyjną biura ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Firma kosmetyczna poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego.

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za :
- obsługę administracyjną biura (przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych)
- przygotowanie i kompletowanie dokumentacji
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- dokonywanie zamówień zewnętrznych

Oczekiwania :
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- systematyczność i dobra organizacja pracy
- sumienność i precyzja
- wysoka kultura osobista
- biegła obsługa komputera
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- uśmiech i pozytywne nastawienie do życia :)

CV proszę przesyłać za pośrednictwem portalu OLX.


Image
24 mar
Referent ds. zaopatrzenia
New Content Sp. z o.o. Dąbrowa Górnicza, śląskie
Dla naszego Klienta firmy świadczącej usługi w zakresie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Dąbrowy Górniczej poszukujemy osoby na stanowisko: Re ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Dla naszego Klienta firmy świadczącej usługi w zakresie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Dąbrowy Górniczej poszukujemy osoby na stanowisko:

Referent ds. zaopatrzenia

Wymagania:
- wykształcenie min średnie.
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- czynne prawo jazdy kat B
- znajomość obsługi komputera
- wiedza z zakresu realizacji procesów zakupowych
- znajomość procedur zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętności planistyczne, analityczne i negocjacyjne
- odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność.

Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zamówień z komórek organizacyjnych, weryfikacja poprawności zamówień, sprawdzanie stanów magazynowych w celu uniknięcia tworzenia zbędnych zapasów
- składanie zamówień w firmach dystrybuujących towary, monitorowanie ich realizacji od zamówienia po dostawę
- przygotowywanie umów na dostawę towarów, ich bieżąca realizacja i kontrola postanowień zawartych w umowach
- realizowanie drobnych zakupów towarów samochodem służbowym
- aktywne poszukiwania nowych dostawców towarów i usług oraz nowych rozwiązań zagadnień administracyjnych.

Oferujemy:
- umowę o pracę ( w początkowym okresie zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej a docelowo umowa na czas nieokreślony bezpośrednio w firmie)
- możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji
- możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943.

Prosimy w przesłanym CV zamieścić poniższą informację:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).


Image
24 mar
Asystentka Działu Logistyki i wsparcia e-commerce
New Content Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie
Grupa iParts Sp. z o.o. - krajowy lider sprzedaży części samochodowych przez Internet poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystentka Działu Logisty ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Grupa iParts Sp. z o.o. - krajowy lider sprzedaży części samochodowych przez Internet poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystentka Działu Logistyki i wsparcia e-commerce
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie

Nowozatrudniona osoba dołączy do zespołu obsługi sklepu internetowego i będzie odpowiedzialna za terminową realizację wysyłek (obieg dokumentów, obróbkę zleceń magazynowych i transportowych, kontrolę zamówień) oraz obsługę klientów w zakresie udzielania informacji zwrotnych nt. zamówień, problemów i reklamacji przesyłek, wymian i zgłaszanie wniosków dotyczących ulepszania i automatyzacji procesów logistyczno-magazynowych spółki.

Obowiązki:

>stałe koordynowanie wszystkich działań pomiędzy działem sprzedaży a magazynem w zakresie płynnej i terminowej realizacji i obsługi zamówień,
>przygotowywanie, obróbka i poprawne generowanie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży, dokumentów przewozowych,
>dbałość o terminowy i prawidłowy obieg dokumentów magazynowych oraz szczelność stanów magazynowych,
>nadzór nad terminową realizacją wysyłek,
>pomoc w wyjaśnianiu rozbieżności w dostawach, stanach magazynowych,
>kontakty z firmą kurierską w zakresie terminowej dostawy towarów do klientów i zleconych odbiorów, wyjaśnianie problemów z dostawami przesyłek,
>pomoc i kontrola w zakresie poprawnego wprowadzania faktur zakupowych i korygujących,
>pomoc w obsłudze zgłoszeń reklamacyjnych zniszczonych przesyłek od firm kurierskich (współpracujących i Klientów), sporządzanie protokołów szkodowych.

Wymagania:

>biegła znajomość obsługi komputera,
>odporność na stres, samodzielność i doskonała organizacja pracy,
>sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie i dbałość o najmniejsze szczegóły,
>orientacja na klienta i wyniki,
>logiczne myślenie,
>komunikatywność, entuzjazm i wysoka kultura osobista,
>znajomość zasad poprawnej pisowni i korespondencji,
>mile widziani studenci studiów zaocznych kierunków technicznych, transportowych i logistycznych oraz osoby ze znajomością MS Excel i programów magazynowych,
>znajomość budowy samochodów/auto części będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

>interesującą i samodzielną pracę w wiodącej w swojej branży firmie,
>pracę w młodym i dynamicznym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze,
>realne możliwości rozwoju oraz stabilnej pracy.

Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać w temacie maila koniecznie wpisując: „PRACA – Asystentka Działu LOGISTYKI”

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez iParts Sp.zo.o. zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."


Image
24 mar
Project Manager - Szczecin
New Content Sp. z o.o. Szczecin, zachodniopomorskie
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownika biurowego z językiem niemieckim.Szukamy osoby nastawionej na realizację celów, konsekwentnej, ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownika biurowego z językiem niemieckim.Szukamy osoby nastawionej na realizację celów, konsekwentnej, przedsiębiorczej i zaangażowanej w wykonywaną pracę.

Stanowisko: Project manager
Nr referencyjny: PM/01/2017
Miejsce pracy: Szczecin

Obowiązki:
- Planowanie i zarządzanie projektami na etapie sprzedaży,
- Doradztwo techniczne w sprzedaży oferowanych produktów,
- Raportowanie wyników oraz etapów realizacji planów,
- Uczestniczenie oraz reprezentowanie firmy na spotkaniach i szkoleniach.

Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację,
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:
- Pracę stacjonarną w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość rozwoju zawodowego.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych przesyłanych w aplikacjach, jest firma Kadry Serwis Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ulicy Teofila Firlika 29. Dane osobowe są przetwarzane, archiwizowane oraz wykorzystywane w późniejszych w procesach rekrutacyjnych oraz w celu wykonywanie prac prowadzonych wyłącznie przez w/w firmę. Przesłane dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym oraz współpracującym (potencjalnym pracodawcom).”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Nie jest to oferta pracy tymczasowej.

11779 – numer wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia.


Image
24 mar
Pracownik biurowy
New Content Sp. z o.o. Wrocław, dolnośląskie
Poszukujemy osoby do pracy w biurze ze znajomością obsługi programów Subiekt GT oraz Rewizor. Praca od poniedziałku do piątku w młodym zespole. Wyma ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Poszukujemy osoby do pracy w biurze ze znajomością obsługi programów Subiekt GT oraz Rewizor.
Praca od poniedziałku do piątku w młodym zespole.
Wymagana dokładność i zdyscyplinowanie.
Proszę o dołączenie CV !!!


Image
24 mar
Pracownik biurowy
New Content Sp. z o.o. Dzierzgoń, pomorskie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dzierzbud Sp. z o.o. działające w branży budowlanej od 25 lat, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dzierzbud Sp. z o.o. działające w branży budowlanej od 25 lat, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko pracownik biurowy.
PRACOWNIK BIUROWY
Miejsce pracy: Dzierzgoń

Wymagania:
- znajomość pakietu office
- zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy zarówno w zespole jak i samodzielnie
- gotowość do nauki i rozwoju
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu podstawowym
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania
- Umowę o pracę na pełny etat
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego
- Możliwość zmiany miejsca pracy na Gdynie


Image
24 mar
Specjalista ds rekrutacji z j. Ukraińskim WYSOKIE WYNAGRODZENIE
New Content Sp. z o.o. Gliwice, śląskie
Centrum Pracy 24 Sp.z o.o jest prężnie rozwijającą się firmą, która w głównej mierze świadczy usługi opieki całodobowej na terenie Niemiec. Posiadamy ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Centrum Pracy 24 Sp.z o.o jest prężnie rozwijającą się firmą, która w głównej mierze świadczy usługi opieki całodobowej na terenie Niemiec. Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku.

Naszym priorytetem jest dbanie o zadowolenie wszystkich stron zaangażowanych w usługę opieki.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko SPECJALISTA/KA DS. REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA Z J. UKRAIŃSKIM

Wymagania:
- dobra znajomość języka ukraińskiego
- biegłość w obsłudze pakietu Office
- umiejętność pracy zespole
- dbanie o wizerunek firmy
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych

Zakres obowiązków:
- rekrutacja pracowników,
- telefoniczny kontakt z kandydatami/kami
- budowanie baz kandydatów/ek,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- zamieszczanie ogłoszeń o pracę
- prowadzenie spotkań i bezpośrednie tłumaczenie rozmów z ukraińskimi pracownikami

Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w prężnie działającej Firmie z koncentracją na rynek niemiecki
- stabilne zatrudnienie
- oferujemy pracę w młodym i dynamicznym zespole

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."


Image
24 mar
Pracownik w punkcie informacji - Aleja Bielany
New Content Sp. z o.o. Bolesławiec, dolnośląskie
Delta Security poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownika w punkcie informacyjnym w CH Aleja Bielany Oferujemy: - stawkę 11 zł na rękę - ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Delta Security poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownika w punkcie informacyjnym w CH Aleja Bielany

Oferujemy:
- stawkę 11 zł na rękę
- systematyczne wynagordzenie
- elastyczny grafik

Wszystkich zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz lub o kontakt pod numerem tel. 882 - pokaż numer telefonu - .