Oferty pracy

Image
21 lip
ADMINISTRATOR biura sprzedażowego, praca od już, 2500 zł !
New Content Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie
Administratorka Biura Handlowego Praca: Warszawa- Wawer , blisko stacji PKP/ SKM, dojazd autobusami: 521, 115 Do głównych obowiązków na w/w stano ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Administratorka Biura Handlowego
Praca: Warszawa- Wawer , blisko stacji PKP/ SKM, dojazd autobusami: 521, 115

Do głównych obowiązków na w/w stanowisko należeć będzie:

- uzupełnianie dokumentów rejestrowych firm
- drobne pomoce w pracach biurowych
- wysyłanie dokumentów do Klientów
- kompletowanie dokumentów

Od kandydatki oczekujemy :
- dobrej znajomości obsługi komputera ( pakietu office)
- umiejętności szybkiego pisania na komputerze
- punktualności i sumienności
- zaangażowania w realizowanie wyznaczonych zadań
- umiejętności dobrej organizacji prac
- odpowiedzialność
- miła aparycja
- umiejętność syzbkiego pisania na klawiaturze i biegłe obsługiwanie się komputerem
- WARUNEK KONIECZNY: wiek do 35 lat

Oferujemy:
- praca od pon do pt 8:00 – 16:00
- stabilne zatrudnienie, umowa o pracę
- wynagrodzenie podstawowe: 2500 zł brutto plus premia
- wynagrodzenie wypłacane do 10, każdego miesiąca
- zaplecze kuchenne
- możliwe zaliczki


Image
21 lip
Asystent działu Administracyjnego
New Content Sp. z o.o. Katowice, śląskie
Allcomp Polska Sp. z o.o. to polska, dynamicznie rozwijająca się firma. Jesteśmy producentem urządzeń marki Unicut i jednym z niewielu na Świecie, pro ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Allcomp Polska Sp. z o.o. to polska, dynamicznie rozwijająca się firma. Jesteśmy producentem urządzeń marki Unicut i jednym z niewielu na Świecie, producentem maszyn do cięcia materiałów. Ponadto jesteśmy również Dystrybutorem oprogramowania Optitex w Polsce. Nasze maszyny kupują firmy z całego świata.

Poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na stanowisku:

Asystent działu Administracyjnego

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za…

• obsługę sekretariatu,
• organizację oraz obsługę spotkań biznesowych,
• zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
• zakup materiałów biurowych oraz spożywczych,
• przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji w zakresie zleconym przez przełożonego,
• obsługę centrali telefonicznej,
• bieżącą współpracę ze wszystkimi działami w firmie oraz zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji,
• wsparcie kierownika działu w bieżących procesach administracyjnych.

Szukamy osoby, którą charakteryzuje…

• Wykształcenie wyższe (preferowane Administracja),
• znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B1,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku,
• dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office),
• prawo jazdy kat. B,
• znajomość Etykiety Biznesowej,
• umiejętność zarządzania dokumentacją,
• umiejętność tworzenia pism oficjalnych.

Oferujemy:

- umowę o pracę,
- ciekawe zadania,
- szkolenia,
- współpracę z ekspertami,
- darmową kawę,
- pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie.

Szukamy osób, które chcą w naszej firmie wykorzystać pozyskaną do tej pory wiedzę i zdobyć wartościowe doświadczenie. Cenimy ludzi zaangażowanych, uśmiechniętych, z poczuciem humoru, którzy chcą wspólnie z nami tworzyć naszą markę.


Image
21 lip
Infolinia PRZYCHODZĄCA -helpdesk
New Content Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedyko ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby do pracy na Infolinii Technicznej Helpdesk

Opis stanowiska:
- obsługa infolinii technicznej (połączenia przychodzące),
- obsługa wewnętrznych systemów,
- zarządzanie logistyczne siecią serwisantów.
Oczekiwania:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej,
- podzielność uwagi i umiejętność robienia kilku rzeczy jednocześnie,
- dyspozycyjność,
- nie poszukujemy pracowników jedynie na okres wakacyjny.
Oferujemy:
- pracę na umowę o pracę,
- pracę w pełnym wymiarze godzin (czasem możliwe zmiany weekendowe i nocne),
- zdobycie ciekawego doświadczenia,
- możliwość stabilnego zatrudnienia i rozwoju zawodowego,
- poznanie nowych technologii,
- darmowa karta multisport.

Zainteresowane osoby prosimy o załączanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych.


Image
21 lip
Pracownik biurowy z j.niemieckim
New Content Sp. z o.o. Chojnice, pomorskie
Zatrudnimy osobę kontaktową z miłą aparycją na stanowisko pracownika biurowego do samodzielnej obsługi recepcji/sekretariatu W pełnym wymiarze czasu ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Zatrudnimy osobę kontaktową z miłą aparycją na stanowisko pracownika biurowego do samodzielnej obsługi recepcji/sekretariatu
W pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagana dobra znajomość języka niemieckiego
Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej i obsługa urządzeń biurowych.
CV należy przesyłać mailowo do 31.07.


Image
21 lip
Pracownik Biurowy- 1650zł.netto/ Katowice
New Content Sp. z o.o. Katowice, śląskie
Poszukujemy młodych, energicznych osób do pracy w biurze w centrum Katowic.Atrakcyjne wynagrodzenie płatne terminowo. Podstawa 1650 + premie uznanio ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Poszukujemy młodych, energicznych osób do pracy w biurze w centrum Katowic.Atrakcyjne wynagrodzenie płatne terminowo. Podstawa 1650 "na rękę" + premie uznaniowe.: (dla miesięcy które liczą 21 dni roboczych) + ubezpieczenie i premia. Praca od poniedziałku do piątku od godziny 8:00-15:30. Mile widziani studenci zaoczni. Nie wymagamy doświadczenia.
Nie masz doświadczenia?? Nic nie szkodzi!!! Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw.
Wymagamy jedynie zaangażowania i chęci do pracy!! Praca polega na obsłudze klientów biznesowych i przygotowywaniu zamówień.Oferta skierowana do osób w każdym wieku. Wyślij swoje CV i umów się na rozmowę kwalifikacyjną.


Image
21 lip
Świeża krew do zespołu - pracuj w biurze i terenie
New Content Sp. z o.o. Poznań, wielkopolskie
Firma marketingowa poszukuje kreatywnych osób do poznańskiego zespołu, które... nie boją się stawiać kolejnych kroków na ścieżce swojej kariery, wn ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Firma marketingowa poszukuje kreatywnych osób do poznańskiego zespołu, które...

nie boją się stawiać kolejnych kroków na ścieżce swojej kariery, wniosą świeże spojrzenie i pomogą w realizacji projektów.

Jeśli interesujesz się rozwojem w branży marketingu, masz charyzmę i pragniesz sukcesów - dołącz do naszego zespołu!

Oferujemy:

- doświadczenie i wiedzę z dziedziny marketingu
- szkolenia z technik marketingowych
- jasną ścieżkę kariery i możliwość rozwoju w zakresie zarządzania
- możliwość nieograniczonego wynagrodzenia

Oczekujemy:

- ukierunkowania na sukces
- zainteresowania branżą marketingu
- pozytywnego nastawienia i innowacyjności w działaniu
- komunikatywności i kreatywności

Chcesz wiedzieć o nas więcej? Aplikuj i poznaj nasz zespół w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej!

Sukces to robienie tego, co chce się robić.


Image
21 lip
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
New Content Sp. z o.o. Poznań, wielkopolskie
IPF Group specjalizuje się w rekrutacji i organizacji zatrudnienia na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych, w tym w szczególności w outsourcin ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

IPF Group specjalizuje się w rekrutacji i organizacji zatrudnienia na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych, w tym w szczególności w outsourcingu pracowników fizycznych. Główna działalność firmy jest prowadzona w Polsce, we Francji i Niemczech.

W ubiegłym roku zostaliśmy sklasyfikowani przez miesięcznik Forbes w zestawieniu „Diamentów Forbesa” na 8. pozycji w kategorii najszybciej rozwijających się firm średnich w województwie wielkopolskim.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszego biura w Poznaniu poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Jesteś pełną energii i świetnie zorganizowaną osobą? Szukasz pracy, w której mógłbyś szlifować znajomość języka niemieckiego? Szukasz szansy, by kontynuować swoją karierę w dynamicznej i szybko rozwijającej się firmie?
Poszukujemy właśnie kogoś takiego jak Ty!

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
• Kompleksowa posprzedażowa obsługa projektów prowadzonych z klientami niemieckimi
• Wsparcie pracowników tymczasowych pracujących na terenie Niemiec
• Przygotowanie i prowadzenie bieżącej dokumentacji projektowej
• Budowa dobrych relacji z klientami i pracownikami
Jakie warunki musisz spełniać?
• znajomość języka niemieckiego min. poziom B2/C1
• gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych związanych z koordynacja projektu na terenie Niemiec
• mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej lub w innej branży na porównywalnym stanowisku (np. kadry, HR, zarządzanie zasobami ludzkimi)
• umiejętności organizacyjne, koordynacyjne
• umiejętność pracy zespołowej
• samodzielność

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• pracę w młodym i dynamicznym zespole
• możliwość dalszego rozwoju zawodowego
• niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer)
• pakiet socjalny (karta Multi Sport, prywatna opieka medyczna)


Image
21 lip
Specjalista ds. sprzedaży i exportu
New Content Sp. z o.o. Łódź, łódzkie
Jeśli: • bez problemu obsługujesz programy (Windows, Excel , Outlook) • masz doświadczenie w marketingu i sprzedaży internetowej • posiadasz zd ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Jeśli:

• bez problemu obsługujesz programy (Windows, Excel , Outlook)
• masz doświadczenie w marketingu i sprzedaży internetowej
• posiadasz zdolności organizacyjnych
• znasz komunikatywnie język angielski oraz rosyjski / ukraiński

Dołącz do naszego zespołu EDENTEX !

Co oferujemy ?
• umowę o pracę po okresie próbnym
• stabilność zatrudnienia
• kontakt z klientami z różnych krajów
• ciekawą pracę - śledzenie najnowszych trendów w modzie
• możliwości rozwoju zawodowego w prężnie działającej firmie

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających list motywacyjny oraz CV ze zdjęciem przez olx

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.


Image
21 lip
Asystent / Asystentka Dyrektora
New Content Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie
ASYSTENT / ASYSTENTKA DYREKTORA Opis zadań na stanowisku: - kompleksowa obsługa sekretariatu - logistyczne i administracyjne wsparcie Dyrek ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

ASYSTENT / ASYSTENTKA DYREKTORA


Opis zadań na stanowisku:

- kompleksowa obsługa sekretariatu
- logistyczne i administracyjne wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach
- zarządzanie kalendarzem, spotkaniami, wyjazdami biznesowymi przełożonego
- planowanie, organizacja oraz koordynacja narad i spotkań
- redagowanie korespondencji (protokoły, sprawozdania, pisma oficjalne)
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
- planowanie i realizacja zamówień materiałów biurowych
- przygotowywanie i analiza zestawień, raportów, prezentacji i sprawozdań
- tłumaczenie dokumentacji z języka angielskiego na język polski i odwrotnie

Oczekiwania wobec kandydatów:

- wykształcenie wyższe/w trakcie studiów
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint)
- umiejętność analitycznego myślenia
- zdolność do samodzielnego wypracowywania rozwiązań, zaradność i dojrzałość
- wysoki poziom kultury osobistej i rozwinięte umiejętności interpersonalne
- doskonała organizacja pracy własnej
- dokładność, systematyczność, dbałość o szczegóły

Warunki:

- interesującą pracę w renomowanej firmie w branży telekomunikacyjnej/teleinformatycznej
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- stawkę godzinową 23 zł brutto
- możliwość realizacji ambicji zawodowych
- pakiet świadczeń socjalnych (ubezpieczenie grupowe, pakiety sportowo-rekreacyjne, ubezpieczenie medyczne)

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV poprzez olx.


Image
21 lip
Asystentka biura
New Content Sp. z o.o. Poznań, wielkopolskie
Firma deweloperska Twoje M poszukuje osoby z Poznania i okolic na stanowisko Asystentki biura. Zakres obowiązków: • obsługa recepcji - łączenie rozm ...
Zobacz szczegóły ogłoszenia

Firma deweloperska Twoje M poszukuje osoby z Poznania i okolic na stanowisko Asystentki biura.
Zakres obowiązków:
• obsługa recepcji - łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie gości;
• obsługa i wysyłka korespondencji przychodzącej i wychodzącej (archiwizowanie dokumentów);
• wspieranie w codziennej pracy wszystkich pracowników;
• zaopatrzenie w materiały biurowe oraz koordynacja zamówień wewnętrznych;
• wsparcie administracyjne zespołu (przygotowywanie dokumentów);
• koordynacja prawidłowego przepływu informacji w firmie;
• wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego (w ramach pracy działu);
• dbanie o wizerunek firmy.

Wymagania

• dyspozycyjność minimum 6h dziennie w godzinach pracy biura, między 8:00 a 16:00 od pon. do pt.;
• biegła obsługa komputera (MS Office);
• zapał i chęć do pracy;
• komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania;
• umiejętność sumiennej i odpowiedzialnej realizacji zadań;
• dobra organizacja pracy;

Mile widziane osoby studiujące.

Aplikacje zawierające CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na podany adres.

Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty.