-
Minimalna ilość uczestników 2 os. Maksymalna ilość uczestników 12 os. Zakwaterowanie nie Wyżywienie nie Materiały dydaktyczne tak
Skrócony opis szkoleniaTo warsztat z praktycznych umiejętności negocjowania. Szkolenie pokazuje różnice i zależności między zjawiskami występującymi w procesie sprzedaży i tym samym wpływającymi na wysokość uzyskanej marży dla właściciela.Adresaci szkolenia- Kierownicy sprzedaży - Przedstawiciele handlowiForma przyjmowania zgłoszeńemail z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym dostępnym na stronie www.credo.edu.pl na adres credo@credo.edu.plCel szkoleniaDostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy i umiejętności do efektywnych negocjacji w sytuacjach pracy handlowca obejmujące:
· strategie negocjacyjne
· etapy procesu negocjacji.
KORZYŚCI DLA FIRMY I UCZESTNIKÓW
· Aktywne pokazanie podobieństw i różnic pomiędzy: sprzedawaniem, kupowaniem a negocjowaniem
· Zespołowe zastosowanie typowych strategii negocjacyjnych
· Wspólna ocena stylu własnych zachowań podczas negocjacji handlowych
· Twórcze zdobycie narzędzi do efektywnych negocjacji, czyli takich aby nie dopuścić do strat własnej firmy, a zarazem nie zniechęcić klienta.
· Osobista możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
· Dynamiczne zajęcia prowadzone przez inspirującego i praktycznego trenera.Program szkolenia1. Podstawowe pojęcia- podobieństwa i różnice
a. Kupowanie
b. Sprzedawanie
c. Negocjowanie
2. Strategie negocjacyjne:
a. wygrany-przegrany
b. przegrany-wygrany
c. przegrany-przegrany
d. wygrany-wygrany
3. Struktura negocjacji:
a. przygotowanie
b. plan wspólnego zwycięstwa
c. targ negocjacyjny
d. taktyki negocjacyjne (mierz wysoko, ustępuj powoli, coś za coś)
e. finalizacja negocjacji
f. działania po negocjacjachOpis metodyki szkoleniaSzkolenie ma charakter warsztatowy:
60% zajęć to twórcza praca w grupach
40% zajęć to dynamiczne wykłady